Jak kupować
Jeśli pojawią się jakieś wątpliwości lub pytania proszę skontaktuj się ze mną telefonicznie: +48 798 037 660 lub mailowo
Krok 1 – Wybór produktów
- przeglądaj listę produktów, aby znaleźć odpowiedni produkt dla Ciebie,
- przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
- po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do Koszyka,
- jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone – przejdź do Koszyka.
Krok 2 – Zawartość koszyka
- w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
- zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „przelicz”, aby dopasować zamówienie,
- klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
- wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
- jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go, aby otrzymać zniżkę,
- potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.
Krok 3 – Składanie zamówienia
- jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na „Zaloguj się”,
- jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję „Zarejestruj się” lub pomiń zakładanie konta klikając na „Złóż zamówienie”; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
- podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
- brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
- możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
- wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
- aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz „Inny adres wysyłki” i podaj odpowiednie dane,
- ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu „Uwagi”
- kliknięcie na przycisku „Złóż zamówienie” oznacza potwierdzenie zakupu,
- za chwilę odbierzesz wiadomość email na podany przez Ciebie adres mailowy z podziękowaniem za złożenie zamówienia – zamówienie zostało przyjęte 🙂
Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.