FAQ

Uprzejmie proszę o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi częstych pytań poniżej.
W razie jakichkolwiek wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji – proszę skontaktować się ze mną telefonicznie:
Asia +48 798 037 660 lub mailowo na adres e-mail: kontakt@4stronysmaku.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Szczegółowy opis postępowania w przypadku zwrotu towaru jest opisany w Regulaminie Sklepu 4 STRONY SMAKU. Jeśli masz wątpliwości czy pytania proszę zadzwoń do mnie: Asia +48 798 037 660
» opis reklamacji i zwrotów

Mam problem z zakupionym produktem. Co teraz?

Prosimy o sprawdzenie przed odebraniem przesyłki, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki. Proszę skontaktuj się ze mną – pomogę Ci – Asia: +48 798 037 660. Proszę zapoznaj się ze szczegółowym postępowaniem w przypadku reklamacji.
» szczegółowa procedura reklamacji

Złożyłem zbędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. Staramy się skompletować i wysłać jak najszybciej Twoje zamówienie dlatego będziemy wdzięczni za jak najszybszy kontakt w celu anulowania zamówienia.
Proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: +48 798 037 660. Z góry dziękuję – Asia.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi proszę wpisz dane firmy i numer NIP.
Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „Inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie. Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Odbiór osobisty na terenie Warszawy i okolic nie jest możliwy – jeśli masz pytanie zadzwoń proszę do mnie Asia +48 798 037 660.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew natychmiastowy on-line poprzez Przelewy24, możliwość zapłaty także za pomocą kart płatniczych),
  • płatność przy odbiorze (przesyłka kurierska).

» szczegółowy opis form płatności

Ile płacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi do kilkunastu złotych.
Jeśli masz pytanie proszę zadzwoń do mnie – Asia: +48 798 037 660
Proszę zapoznaj się ze szczegółami i cennikiem dostaw:
» szczegółowy cennik dostaw

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Dostawa kurierem (do 48 godzin)
  • Odbiór osobisty w Warszawie (bezpłatny/do 24 godzin): W sprawie odbioru osobistego proszę o kontakt telefoniczny pod numer 798 037 660.
  • Paczkomat (maksymalnie do 2 dni roboczych). Jeśli chcesz żeby Ci doradzić w wyborze przesyłki proszę skontaktuj się ze mną telefonicznie pod numer +48 798 037 660 lub mailowo: sklep@4stronysmaku.pl – pomogę Ci – Asia Proszę zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi dostaw:

» szczegółowy opis form dostawy

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informację od nas z podziękowaniem za przyjęte zamówienie. Wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. W zależności od wybranego przez Ciebie sposobu płatności czekamy na zaksięgowanie płatności (Przelewy24 robią to w przeciągu 15-30min). Przy wybraniu dostawy kurierem lub wyborem dostawy na terenie Warszawy czas otrzymania przesyłki nie przekracza 48 godzin. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jeśli potrzebujesz poradzić się proszę zadzwoń do mnie: Asia +48 798 037 660.

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.
Jeśli masz wątpliwości lub pytania proszę zadzwoń do mnie: Asia +48 798 037 660.

+48 798 037 660 Poniedziałek - piątek 09.00 - 17.00
Darmowa dostawa Dla zakupów powyżej 250 PLN
Wysyłka w ciągu 24h